понеділок, 23 червня 2014 р.

РЕФЛЕКСІЯ. Модуль 6, 7

http://petrukiv.te.ua/uploads/posts/2011-10/1318535597_picture-007.jpg



Сьогодні мій настрій схожий на мінливу, примхливу погоду за вікном. Як постійно ясна погода змінювала хмарну, так і я на занятті, - то працюю з ентузіазмом і цікавістю, то починаю панікувати, що я нічого не встигаю, і нічого не розумію. Але незважаючи на всі сумніви, здобула багато нових знань. Сьогодні  я ознайомилася з з правилами оформлення посилань на використані джерела, як використовувати Інтернет для проведення досліджень. Цікаво і ефективно в нашій групі пройшли педради. 
Не  розслаблятися! Попереду ще два навчальних дня.

2 коментарі:

  1. Мені дуже приємно працювати з тобою, Тетяно! Ти ж так гарно володієш комп'ютером, а ще хвилюєшся! Всі хвилювання відкинь.Попереду - фініш!

    ВідповістиВидалити
  2. Тетяно! На вас не схоже, така мала рефлексія. Мабуть, сьогодні дійсно не ваш день. Завтра я думаю буде краще.

    ВідповістиВидалити