четвер, 19 червня 2014 р.

Рефлексія. Модуль 1, 2



            Сьогодні перший день курсів. Приємно знову відчути себе ученицею, адже хочеться здобути нові знання, які допоможуть мені використовувати ІКТ в моїй подальшій, надіюсь, педагогічній праці. Ми багато навчилися за це заняття, дякуючи нашим тренерам. Також вірним помічником був електронний посібник. 
            Сьогодні ми опрацювали два модулі електронного посібника:
Модуль1.
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:
 -  При навчанні поставити перед собою цілі, які реально можна досягти на тренінгу та продовжувати реалізовувати після нього
-  Мої цілі навчання на тренінгу допоможуть мені вдосконалити власний педагогічний досвід
 - Чіткі і конкретні власні цілі допоможуть мені цілеспрямовано навчатися на тренінгу
 -   Ресурси програми допоможуть мені підвищити професійний рівень
 - Дізналася, що рефлексія навчання допоможе аналізувати свої досягнення, обдумувати ідеї та сумніви й будувати власну освітню траєкторію
 - Навчилася створювати паку Портфоліо та створювати власний блог.
Модуль 2
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі:
  - Проекти можуть допомогти моїм учням задовольнити стандарти та розвинути навички 21 століття
 - П роекти надають широкі можливості для навчання. Вони залучають учнів до вирішення проблемних ситуацій та інших змістових завдань, будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів. В учнів, які співпрацюють у малих групах при виконанні дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання і вміння цільовій аудиторії.
 - Онайомилася з планом вивчення теми та формою оцінювання Портфоліо.
 - Навчилася  планувати та створювати публікації для ознайомлення з методом проектів.
Я настроєна оптимістично, хоча на шляху здобуття нових знань,   виникали деякі труднощі!

2 коментарі:

  1. Вітаю у новому блозі! Це все вірно і безперечно, саме так написано і на сайті і в посібнику. Молодець! Ви гарно навчилися копіювати і вставляти. А от що Ви, саме Ви, про це думаєте, з чим згодні найбільше, що викликає сумніви щодо реальності використання в умовах реальної школи? Спробуйте більшість речень починати з "я думаю...", "я вважаю", "я згодна", "я сумніваюся", " поділяю цю думку", "я обома руками голосую "за""...Постарайтеся писати короткими реченнями : одне речення - одна думка. Спробуйте наступного разу не копіювати "розумні речі" з посібника чи сайта, а написати, що САМЕ ВАМ видається важливим, цінним, корисним. Спробуєте? Домовилися? Вперед!!! Успіхів і натхнення!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже хочеться побачити Ваше особисте ставлення до того матеріалу, який Ви опрацювали. Висловлюйте почуття, не приховуйте їх. Це допоможе Вам ставити правильні цілі для самої себе. Чекаємо....

    ВідповістиВидалити